Project Information
Projekt
Slovbohemia
Druh dizajnu
Web dizajn
Cieľ
Vytvoriť logo a zmodernizovať starý web
Redizajn webu

Slovbohemia

Pôvodná stránka Slovbohemia www.slovbohemia.sk bola funkčná, ale chýbal jej súčasný dizajn a užívateľská skúsenosť potrebné na efektívnu konkurenciu na dnešnom trhu. Cieľom bolo vytvoriť atraktívnejšie a esteticky príťažlivejšie rozhranie, ktoré by lepšie reprezentovalo hodnoty značky a efektívnejšie prezentovalo ich produkty.

Proces Dizajnu

Etapy vytvárania nového užívateľského rozhrania pre Slovbohemia.

 

  • Čistejšiemu, modernejšiemu rozloženiu s vylepšenou navigáciou pre zlepšenie užívateľského zapojenia.
  • Aktualizovaným farebným schémam a typografii pre zhodu s identitou značky a zlepšenie čitateľnosti.
  • Vylepšeným stránkam produktov s kvalitnými obrázkami a podrobnými popismi pre uľahčenie informovaných rozhodnutí o nákupe.
  • Začleneniu princípov responzívneho dizajnu pre zabezpečenie funkčnosti stránky na rôznych zariadeniach.
Implementácia

Technické realizácie a zavedenie redizajnu na web.

Redizajn bol implementovaný s použitím súčasných webových technológií pre zabezpečenie rýchlej, bezpečnej a responzívnej stránky. Každá stránka produktu bola optimalizovaná pre vyhľadávače za účelom zlepšenia viditeľnosti a zvýšenia organickej návštevnosti.Modrá farba zasa reprezentuje úspech, silu, dôveru, bezpečnosť a digitalitu aplikácie.

Záver

Sumarizácia prínosu redizajnu pre značku Slovbohemia

Redizajn webovej stránky Slovbohemia od Onkey úspešne revitalizoval online prítomnosť značky a poskytol bezproblémovú užívateľskú skúsenosť, ktorá efektívne sprostredkúva kvalitu a profesionalitu značky. Projekt ilustruje schopnosť Onkey spojiť dizajnovú estetiku s funkčnosťou a vyprodukovať platformu, ktorá nielen dobre vyzerá, ale aj vynikajúco funguje.